مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

معلم خصوصی در هر کجای ایران اما نزدیک به خود را بیابید
مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

معلم خصوصی در هر کجای ایران اما نزدیک به خود را بیابید

زنده کردن زمان برای یادگیری


زمان شما با همیت است آنرا صرف کارهای مفید کنید، راه زن های زمان را جدی بگیرید، اگر قرار است یک محدوده زمانی را در برنامه خود بعد از تدریس خصوصی عربی به مرور درس عربی اختصاص دهید یا بعد از تدریس خصوصی فیزیک می خواهید فیزیک بخوانید باید این برنامه را جدی بگیرید : راه زن های زمان را ببینید و در روز به اینها توجه کنید :



۱- حرف های بی فایده 
شما در کلاس تدریس خصوصی فیزیک بودید و حالا شما می خواهید درس بخوانید اما مثلا در خانواده بحثی درباره نوعی تکنولوژی یا کمبود حقوق یا خبری جدید صحبت می شود، هیچ لزومی ندارد گوش بدهید همان محل را ترک کنید چون مرور درس فیزیک برای شما در حال حاضر بسیار مفید خواهد بود.

۲- مهمان ناخوانده (که دیگر اینروزها بسیار کم شده)

۳- خواندن مطالب های غیر مفید و غیرضروری
در اتوبوس هستید و کتابی جذاب را می بینید، اما معلم خصوصی زیست شما بخشی از مطلب را برایتان تعیین کرده تا قبل از عصر خوانده باشید ، هیچ لزومی ندارد کتاب داخل اتوبوس را بخواهید بخوانید

۴- راه های نا درست درس خواندن : می فهمیم برخی از شما عادت کرده اید درسهای حفظ کردنی را مثلا راه بروید و بخوانید اما این زمان و انرژی بسیار بیشتری از شما می گیرد، با معلم خصوصی عربی خود مثلا صحبت کگنید و از ایشان برای رفع این عادت واستفاده مناسب از اراده خود بهره بجویید.

۵- تماس های مزاحم و ارتباطهای زیاد اینترنتی
موبایل را در هنگام درس خواندن از خود دور کنید، بدون هیچ ارتباطی تمرکز کنید به همه ارتباطها "نه" بگویید در زمانی که مقرر شده درس بخوانید

۶- بی انضباطی
۷- بی ارادگی در تصمیم گیری
۸- دوباره کاری
هر کاری را که لازم است انجام دهید، با دقت انجام دهید! شما مثلا شما کلاس تدریس خصوصی فیزیک دارید و باید لوازم فردا را مرتب کنید امشب می خواهید لوازم و کتاب ها و سوال ها را جمع آوری کنید تا اشکالات را بپرسید یکبار با دقت هما مطالب را جمع کنید اگر نیمی را امروز بردارید و دوباره فردا هم مواردی یادتان بیاید که باید جمع کنید یا بنویسید یعنی دوباره کاری : یکبار اما با دقت

۹- ناتوانی " نه " گفتن به خواسته‌های نابجا
بلد باشید بگویید " نه "، خیلی از مشکلات به این شکل حل می شود

۱۰ - عدم اراده برای تمرکز

۱۱- امروز و فردا کردن
کار حالا را یا همین حالا انجام دهید یا در برنامه خود بنویسید حتما زمانبندی امروز را امروز انجام دهید.

۱۲- ترس از شکست و استرس
درست است گاهی درس ها سخت هستند و بعد از کلاس مثلا تدریس خصوصی آلمانی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی زبان باید زمانی را برای مرور درسها بگزارید اما نباید برای یادگیری استرس داشته باشید سعی کنید از یادگرفتن لذت ببرید


یادگیری و زمان

راههای خلق زمان:

۱- زنده کردن وقت های بیهوده  ( مثل زمانهایی که در انتظار هستیم، زمانی که در اتوبوس می گذرد و ... )
مثلا برای یادگرفتن یک مبحث جدید برای کار خوبست در یک کارگاه آموزشی شرکت کنید گاهی مدرسین معتبر از ما اجاره سالن همایش یا اجاره سالن کنفرانس می کنند تا برای علاقه مندان مبحثی را در یک روز باز کنند

۲- انجام کارها به طور همزمان
۳- تنظیم کردن وقت خواب
۴- تفکر بیشتر برای زمان تفریح
۵- نه گفتن به درخواست‌های غیر مهم
۶- عقب انداختن کارهای غیر ضروری

موارد مهم برای تمرکز بیشتر

برای تمرکز بیشتر روی یک مبحث باید در خودتان هم برای تمرکز بیشتر به دنبال عواملی باشید

تمرکز در یادگیری

1. باید تلاش کنید نسبت به آن درس یا مبحث در خود علاقه ایجاد کنید، برای خواندن درس عربی یا در کلاس تدریس خصوصی عربی یا تدریس خصوصی فیزیک بدانید که مورد مهم اول این است که به این درس ها علاقه مند شوید.
2. باید مصر شوید که این مباحث تحت اراده و تصور شما باید تصویر سازی شود و حواستان را با اراده خود متمرکز کنید و تخیل شما هم در زمینه مطالعه همسو باشد
3. برای خوب تمرکز کردن یادآور می شویم که نباید گرسنه باشید نباید تشنه باشید نباید خوابتان بیاید و نباید مضطرب باشید، برای دوری از این عوامل بکوشید
4. به عوامل اطرتف خود توجه کنید سرمای زیاد گرمای زیاد سرو صدا نور کم لباس مناسب همه این موارد باید راحتی شما را برای تمرکز بیشتر فراهم کند مثلا معلمینی که اجاره کلاس برای تدریس یا اجاره فضای آموزشی می کنند هم باید به تمام این عوامل توجه کنند تا شاگردان در هر کلاس تدریسی راحت باشند

جناب حق جو در کتاب خود با عنوان «روش‏هاى تسریع در خواندن و درک»، نکات دیگری را هم یادآور شده اند:
5. بدون عجله برای هر یادگیری و مطالعه اقدام کنید، در کلاس تدریس خصوصی زیست باید صبر کنید تا مفاهیم در ذهن شاگرد جا بگیرد در تدریس خصوصی فیزیک برای فهم کامل او صبر کنید و سریع از مبحثی به مبحث دیگر نروید.

6. زمانی که معده شما پر است انرژی زیادی از بدن برای هضم کار می کند و به گفته پیامبر اکرم، «پرى معده و سیرى زیاد، به وجود آورنده حماقت است». 
7. زمان مناسب مطالع و ترکز خود را بدانید مثلا بعد از خواب، خصوصاً در صبحگاهان، بهترین زمان تمرکز است، شاگرد زمان یادگیری مناسب خوب خود را بداند و از معلم خصوصی فیزیک خود بطور مثال بخواهید آن زمان به شما تدریس خصوصی فیزیک یا تدریس خصوصی ریاضی بدهد  خوبست بعد از خواب شبانه کمی هم ورزش کنید تا بدن در حالتی هوشیار قرار گیرد.
8. نظم و انضباط در نوع، ساعت و جای خوب برای یادگرفتن، همه از عوامل ایجاد کننده تمرکز قوی مى‏باشند.
اگر کمی با زبان آلمانی آشنا شوید یا در کلاس تدریس خصوصی آلمانی ها شرکت کنید به نطم موجود در تمام زندگی آنها و استفاده مناسب از همه منابع هم پی خواهید برد. 

برای دیدن لیست کارگاههای آموزشی از استاد سلام پیش روید، برای اجاره سالن همایش یا اجاره سالن کنفرانس هم با استاد سلام همکاری نمایید تا فضای مناسب کار شما را به شما پیششنهاد دهد.

چگونه بدون حفظ کردن یاد بگیریم


شما باید در جلسات تدریس خصوصی زیست که از درسهای حفظ کردنی به حساب می آید این را به دانش آموز یاد آور شوید که حفظ کردن تنها راه یادگیری نیست.

افراد باهوش از پدیده ی حفظ کردن برای یادگیری مطالب استفاده نمی کنند آنها به جای 10بار تکرار کردن یک مطلب برای به خاطر سپردن آن از روش ارتباط بین ایده ها استفاده می کنند و با 1یا 2بار خواندن یک مطلب ان را به ذهن می سپارند.

ارتباط بین ایده ها به این صورت است که مسائل و معادلات پیچیده ای را که باید حفظ کنید را با مسائلی که قبلا یاد گرفته اید ارتباط دهید به طور مثال مشتق را با سرعت سنج ماشین ارتباط دهید و یا مطالب سیاسی را که میخواهید حفظ کنید در  زتدگی اجتماعی خود به کار ببرید در تدریس خصوصی زیست مثلا باید مثال هایی از مطالعات موجودات زنده را به خاطر سپاری کنید.


از دیگر روش های ارتباط ایده ها استفاده از روش همانند سازی یا یادگیری از طریق "مانند و اما..."  است

این روش را با یک مثال توضیح می دهیم..


مثلا در تدریس خصوصی فیزیک این را به دانش آموز بگویید یاد بگیرد : شتاب مانند جاذبه است اما در همه جهات.


روابط در مانند سازی لازم نیست کامل باشد این فقط یک طرح است حتی اگر 80% درست باشد به یادماندنی تر از مطالب خشک و سنگینی است که دقت انها 100% است، شخصی برای تدریس خصوصی آیلتس و کلمات مرتبط با این دوره از این روش مانند سازی در کلمات استفاده کرده بود و بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت، یا برای تدریس خصوصی زبان آلمانی یا تدریس خصوصی زبان به کودکان هم باید این مانند سازی را به خوبی بکار گرفت.


روش بعدی ارتباط ایده ها ، یادگیری از طریق تجسم است؛ارتباط ایده ها در یک قالب بصری.


برای مثال برای یادگیری و تدریس خصوصی برنامه نویسی کامپیوتر با تجسم به این صورت عمل کنیم مثلا متغیرها را به صورت شیشه و توابع را به صورت مدادتراش تجسم کنیم اینگونه انها را بیشتر به خاطرر خواهید داشت


ترفند دیگر برای اتصال ایده ها ،ساده سازی می باشد. به این صورت که تصور کنید می خواید مطلبی را که قصد یادگیری آن را دارید به یک بچه 5ساله توضیح دهید این تمرین شمارا مجبور به ساده سازی میکند وقتی مطالب ساده شوند درک انها آسانتر است .

روش بعدی یادگیری در گروه است یعنی به جای حفظ کردن انفرادی بهتر است شما مطالب را در یک گروه بخوانید و موضوعات را برای هم توضیح دهید و از مزیت ارتباط چندین مغز به یک موضوع بهرمند شوید.


و در آخر قانون 70% برای خودآموزی

این قانون می گوید ابتدا 70%مفاهیم یک ایده را قبل از ادامه ی مطلب درک کنید


دلیل مفید بودن این رویکرد این است که یادگیری 30%آخر نیاز به تلاش برابر همان 70%اول دارد

به عنوان مثال70%از یک فورمول و سپس تلاش برای اثبات ان

*یادگیری 70% از کلمات یک زبان و سپس استفاده از انها در مکالمه

برای اجاره سالن همایش یا اجاره سالن کنفرانس یا اجاره فضای آموزشی به سایت استاد سلام مراجعه کنید

آموزشگاههای در سطح ایران

اینجا تمام توان ما بکار گرفته شده تا یادگرفتنی های هر علمی به راحتی در دسترس همگان قرار گیرد



آموزش راحت و دردسترس همگان مسیر مستقیم ماست، شما از هر قشری که هستید اگر در مهارت خاصی قوی هستید و اگر توان آموزش دارید با ما همراه می شوید و به دلیل سوار شدن بر هواپیمای استاد سلام و یکصدا شدن همه آموزش ها با هم صدای ما در حال بلند شدن است، پیدا شدن ها با تلاش هر روزه همکاران ما راحت تر شده است. ما خواستار این هستیم که شما هم با صداقت با شاگردان برخورد کنید اگر تدریس خصوصی زبان فرانسه می کنید اما خیلی سابقه تدریس ندارید این را به شاگرد با صداقت بگویید و از اینکه بگوید نه ! نهراسید ....
شاید یک دانش آموزی بخواهد با صبوری و هزینه کم کلاس تدریس خصوصی آلمانی برود و حتی شما را که در این زمینه کم تجربه هستید را انتخاب کند با هزینه کمتر پس راه را آرام آرام بروید.

شمایی برای تدریس خصوصی فیزیک در شهر خود شهرت کافی دارید باز هم برای دانش آموزان کم بضاعت وقت صرف کنید اجازه ندهیم نام مقدس معلم فقط در کنار پول شکل داشته باشد ما با همکاری مراکزی معتبر در تلاش هستیم برای درآمد بهتر استادهای حاذق و صرف زمان کم برای استاد و شاگرد بتوانیم کارگاه آموزشی را برگزار کنیم برای آموزش هر چه راحت تر برای انواع تدریس ها، می توانیم اجاره سالن همایش داشته باشیم یا اجاره سالن کنفرانس داشته باشیم یا اجاره فضای آموزشی داشته باشیم تا شما کارگاه آموزشی را با موفقیت برای یک روز در هر فصل داشته باشید و علاقه مندان ثبت نام کنند.

اگر تدریس خصوصی زبان می کنید اگر آموزشگاه خصوصی زبان هستید و در آموزشگاه تدریس خصوصی انگلیسی می شود یا تدریس زبان انگلیسی می شود خودتان را اینجا معرفی کنید این شاگردان هستند که انتخاب می کنند می خواهند آموزشگاه بروند یا معلم خصوصی زبان آلمانی بگیرند. 
ما دایره انتخاب را زیاد کردیم اما شما به عنوان آموزشگاه می توانید با تبلیغ موثر یعنی خرید ستاره امکان معرفی خود را در این فضا هم بالا ببرید.
خلاصه در هر آموزشی آموزش از شما معرفی با ما.

راه حلهایی برای استرس کم امتحان و مطالعه

وقتی امتحانات شروع بشه خب طبیعتا باید درس بخوانیم همه تلاش را هم بکار بگیریم تا بشه آخر فصل به نتیجه خوب برسیم برای داشتن بهترین نتیجه شاید لازم باشه کلاس تدریس خصوصی فیزیک بریم، یا لازم بشه برای امتحان آیلتس، معلم خصوصی زبان بگیرید تا تدریس خصوصی زبان انگلیسی براتون بگزاره وگاهی برای کنکور شما کلی هم زمان صرف درس می کنید حتی درسهای حفظی اما لازم میشه کسی کنارتون باشه و میرین کلاس تدریس خصوصی زیست مثلا 

به هر صورت شما همه تلاشتان را انجام میدین اما باز استرس دارین باید هم در زمینه خوراکی جات و هم در زمینه روشهای رفتاری برای کم بودن استرس و آرامش بیشتر مواردی را رعایت کنید: 

1- کاهو و سیب را در برنامه خودتان جا بدید

2- ماست،شیر، ماهی، گردو، موز و خرما را هم در برنامه غذایی روزانه بگنجانید

3- هنگام بیدار شدن از خواب به بدنتان فرصت بدین کم کم بیدار بشه و عضلاتتان را شل کنید و دوباره سفت کنید

4- برنامه های درسی خودتان را بنویسید، خوبه ببینید که شما با برنامه مناسبی دارین پیش می رید معمولا مثلا برای تدریس خصوصی آیلتس این برنامه اصلی مطالعه هست که شما را جلو می بره پس روی برنامه جلو رفتن خودش آرامش شما را زیاد می کنه

5- برای کم کردن استرس با صدای بلند بخندید با دوستانتان با خواهر و برادرتان، معلم خصوصی ریاضی هم خوبه که بدانه در تدریس خصوصی ریاضی خندیدن ازاسترس شاگرد کم می کنه و خیلی خوبه

6- در فصلی که پیش رو داریم طالبی هست، طالبی بخورید تا کمتر مضطرب باشید.ما حتی در برگزاری کارگاه آموزشی یا وقتی اجاره سالن همایش یا اجاره سالن کنفرانس می دهیم و گویندگان و استادها مضطرب هستند به آنها طالبی می دهیم.

7- اگر زیاد استرس داشتید 40 دقیقه تند تند راه بروید و یا به یک موسیقی آرام و بی کلام گوش کنید

8- در مواقع اضطراب روی یک یک اجزای بدنتان تمرکز کنید و آرام بنشینید و به صداهای اطراف گوش دهید و به خاطرات خوبتان فکر کنید و گاهی هم به هیچ چیزی فکر نکنید.