مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

معلم خصوصی در هر کجای ایران اما نزدیک به خود را بیابید
مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

معلم خصوصی در هر کجای ایران اما نزدیک به خود را بیابید

مصاحبه برنامه کلید با استاد سلام و شنیدن راز این استارتاپ موفق را از دست ندهید

در این چند وقته اخیر خبر های خوب توانست خستگی کار را از بچه های استاد سلام بگیرد و انرژی دوباره برای ادامه مسیر و شروع اتفافات بزرگ تر در استاد سلام را به آن ها انتقال دهد.

یکی از این خبر های خوب حضور استاد سلام در برنامه کلید بود و معرفی شدن آن به عنوان کسب و کاری موفق در زمینه آموزش و البته کارآفرینی موفق که توانسته آموزش را در بستر مجازی گسترش دهد و به عنوان همیاری در کنار استاد ها و شاگرد ها باشد.

کلید با پخش اختصاصی خود از آپارات 60 هزار بیننده دارد که همه ی این بیننده ها منتظر هستند تا داستان یک استارتاپ موفق دیگر را بشنوند و با آن استارت آپ، خدماتش وحتی تیم تشکیل دهنده آن بیش تر آشنا شوند.

البته یکی از جذابیت های عمده کلید برای مردم همین است که خود این کارآفرینان را ببینند، بدانند که آن ها چه ویژگی های شخصیتی داشته اند، چگونه توانسته اند چندین شغل جدید برای جوانان ایجاد کنند و در نهایت رمز موفقیتشان چه چیزی بوده.

جالب است خود مجری کلید که از نزدیک با کارآفرینان آشنا شده می گوید همه آن ها چند ویژگی یکسان دارند. اولین ویژگی خوش بین بودنشان و دید روشن نسبت به آینده و بعد پشتکاری که هزار مسیر را طی می کنند، شکست می خورند و در نهایت خود راه درست را خلق می کند.                                  


روز مصاحبه با استاد هم روز بسیار پر انرژی بود. به دیدار خانم عقیلی بنیانگذار استاد سلام رفتند، با خانواده ایشان صحبت کردند و در نهایت به دفتر کار استاد سلام آمدند تا با بچه های تیم هم گپ کوتاهی داشته باشند.

مصاحبه ها خیلی دوستانه بود و هر کس حرف دل خودش و حس و حالش در استاد سلام را گفت. کلید از بچه ها خواست که  از تجربیات خود در این مسیر و چشم اندازی که برای استاد سلام می بینند برای مردم بگویند.

شنیدن حرف دل این کارآفرینان و کسانی که در کنارشان مشغول به کار هستند و تجربیات نابی که دارند برای تمام بچه ای که تازه در ابتدای مسیرند و سردرگم به دنبال آینده خود میگردند بسیار ارزشمند است.

پس ما را در کلید این هفته همراهی کنید تا آشنایی بیش تر با استاد سلام، خدمات جدیدش و البته حرف هایی که می توانند شما را به دنیای جدیدی ببرد از دست ندهید و بفهمیم کلید این موفقیت چه چیزی بوده.

استاد سلام در ایام امتحانات همچنان در کنار شما است و برای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان آلمانی و تدریس خصوصی فتوشاپ راه کار های جذابی را دارد.

چگونه از یادگیری لذت ببریم (قسمت اول)

مطالعه و یادگیری را باید همانند دیگر کارها با شوق و لذت انجام داد تا بتوان به موفقیت رسید. ما به شما روش‌هایی را آموزش می‌دهیم تا بتوانید اینکار را با لذت هر چه تمام‌ تر انجام دهید. پس همین الان برای موفقیت شروع به انجام گام‌های زیر کنید.


1.    به فروشگاه لوازم و التحریر بروید و برای خود دفتر یادداشت، برچسب و یا هر چیزی که شما برای مطالعه نیاز دارید و شما را به ذوق می‌آورد تهیه کنید.


2.    اتاق خود را مرتب کنید. شما در اتاقی که نامنظم است احتمالاً نمی‌توانید مطالعه کنید. میز و قفسه کتاب‌هایی که برای مطالعه از آن استفاده می‌کنید را مرتب و تمیز کنید.


3.    میز کار یا مطالعه را در جایگاه مناسبی قرار دهید همچنین  وسایل غیرضروری روی میز را در جایی دیگر قرار دهید. می‌توانید میز خود را در مکانی دنج بگذارید و یادداشت‌های خود را بر روی دیوار بچسبانید.


4.    موسیقی آرامش‌بخش پخش کنید. لیستی از آهنگ‌های آرامش‌بخش که فاقد شعر هستن تهیه کنید البته اگر شما جز افرادی هستید که تمرکز کامل با پخش موسیقی ندارید از این گام صرف‌نظر کنید.


5.    کامپیوتر خود را خاموش کنید!!! این کار را با تلفن همراه و تبلت خود نیز انجام دهید. اینترنت را فراموش کنید. اگر شما همیشه آنلاین هستید پس حساب کاربری خور را پاک کنید و تمرکز کنید بر روی زندگی آینده خود و هدف‌هایی که دارید.


سایت استاد سلام به شما کمک می‌کند تا از  کلاس مجازی با امکانات عالی در زمینه‌های تدریس خصوصی ریاضی و کلاس آنلاین ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوص زبان انگلیسی و کلاس آنلاین زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی فتوشاپ ، جزوه آموزش زبان انگلیسی ، جزوه ریاضی و دیگر عناوین استفاده کنید.


5 راهکار برای بهتر شدن آموزش آنلاین

آیا شما هم به دنبال راه‌هایی برای بهبود تدریس آنلاین خود هستید؟ آموزش آنلاین به یک‌ راه فوق‌العاده محبوب برای دانش آموزان و معلمان تبدیل‌ شده است. آموزش‌های آنلاین همانند روش‌های سنتی دارای روش‌های مختلف برای تدریس می‌باشد. در این مقاله ما به شما راه‌هایی را نشان می‌دهیم که کمک کند آموزش آنلاین بهتر و مؤثرتری داشته باشید.

1.    تعامل آنلاین با دانش آموزان
در آموزش آنلاین چون شما حضور فیزیکی ندارید باید کاری کنید تا دانش‌آموز این موضوع را حس نکند و فکر کند شما از اول تا آخر دوره آن‌ها را حمایت می‌کنید، به دانش آموزان اطمینان دهید که در چه روز و زمانی شما آنلاین خواهید بود و چگونه می‌توانند در خارج از ساعات درسی با شما در تماس باشند. این تعامل می‌تواند از طریق پست الکتریکی، فروم ها و یا رسانه‌های اجتماعی باشد.


2.    ایجاد یک محیط یادگیری حمایتی
شما به‌عنوان یک معلم آنلاین می‌توانید یک جامعه آنلاین از دانش آموزان خود را داشته باشید و برای رسیدن به هدف از طریق تشویق با یکدیگر تعامل کنید. راه‌اندازی گروه‌های کوچک شبیه گروه‌های مطالعاتی سنتی یک استراتژی برای تشویق می‌باشد.


3.    استفاده از ابزارهای یادگیری برای آموزش بهتر
بهترین معلمان کسانی هستند که ترکیبی از یادگیری آنلاین و سنتی را باهم پیاده‌سازی کنند و محتوایی جالب و هیجان‌انگیز برای تعامل بیشتر با دانش آموزان فراهم آورند. شما می‌توانید از آموزش تلفیقی استفاده کنید.


4.    ارائه مداوم بازخوردها
در یادگیری آنلاین انتقادات و پیشنهادات یک جز اساسی است. به‌عنوان یک معلم آنلاین، نظرات به شما کمک خواهد کرد تا یک تجربه آموزشی آنلاین آموزنده و جذاب و انگیزشی برای یادگیرنده داشته باشید.


5.    ایجاد آموزش با محتوای موبایل
شما می‌توانید برای تدریس از تلفن همراه استفاده کنید. در حال حاضر اکثر افراد تمایل استفاده از تلفن همراه را بسیار دارند. شما با به اشتراک گذاشتن محتوای آموزشی به‌صورت الکترونیک در تلفن همراه باعث ایجاد یک محیط یادگیری مثبت و با تعامل بیشتر می‌شود و این کار اعتماد به نفس شما را در روش‌های یادگیری آنلاین افزایش می‌دهد.

سایت استاد سلام به شما کمک می‌کند تا کلاس های آنلاین با امکانات عالی برای تدریس آنلاین در زمینه‌های تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوص زبان انگلیسی ، تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی فتوشاپ و دیگر عناوین خود داشته باشید. همچنین با ارائه جزوه‌ها به‌صورت الکترونیکی کمک شایانی به دانش اموزان کرده است.


چگونه آموزش مهیج و و سرگرم کننده ایجاد کنیم

چگونه آموزش موثر و سرگرم کننده ایجاد کنیم :

علم آموزش همواره در حال پیشرفت است همچنین با استفاده از اکتشافاتی که در علوم روانشناسی , جامعه شناسی انجام شده باعث ایجاد روش های نوآورانه در تدریس شده است . در ادامه ما به روش هایی که باعث میشود یادگیری موثر و تاثیر گزار داشته باشید اشاره میکنیم.

1. به دانش آموزان احساس راحتی دهید

به دانش آموزان با لبخند خوش آمد گویی گویید حتی اگر بزرگترین مشکل زندگی خود را در همان لحظه داشته باشید . این روش در یادگیری دانش آموزان موثر میباشد . دانش آموزان باید احساس راحتی کنند نه احساس ترس ، بی حوصلگی و یا حتی اضطراب . هر زمان که احساس منفی داشته باشند یادگیری سخت تر میشود .

2. از ارائه در آموزش استفاده کنید

از نرم افزاری هایی که برای ارائه استفاده میشود کمک بگیرید این نرم افزار های بخش اجتناب ناپذیری از روش های تدریس امروزی محسوب میشود و به توجه دانش آموزان به تدریس کمک میکند. استفاده از ارائه های رنگارنگ باعث میشود توجه دانش آموزان افزایش یابد .

3. دادن جایزه

برای سوال پرسیدن جایزه دادن حتی یک شکلات می تواند بسیار مفید و سازنده باشد . روش جایزه دادن برای پاسخ صحیح دیگر منسوخ شده است و می تواند به نوعی توهین به دانش آموزی باشد که پاسخ نادرست داده است باشد . دادن پاداش هنگامی که کسی سول میپرسد میتواند یک انگیزه بزرگ برای یادگیری و توجه به درس باشد .

4. همیشه در دسترس دانش آموزان باشید

برای سوالاتی که دانش آموزان بعد از یادگیری دارند بهتر است در دسترس باشید ، در حقیقت این گام به این معنا نیست که تدریس شما ضعف داشته بلکه نشان میدهد دانش آموز علاقه مند به یادگیری است و در جستجوی دانستن بیشتر میباشد .

5. تشویق کردن

به بحث ایجاد و بیان نظرات موفق و مخالف در این کلاس بسیار مفید و جذاب است از آنها بخواهید تا نظرات موافق و مخالف را بیان کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند این کار باعث میشود جذابیت تدریس را بالاتر برود و همچنین چگونگی سازماندهی به بحث نیز موثر میباشد .

6. بازی کردن

بازی کردند هنوز هم یک روشی بسیار تاثیر گزار برای یادگیری میباشد . از برنامه و سایت هایی که برای آموزش میباشد کمک بگیرید. برای جذابیت در نوع تدریس میتوانید از کلاس های آنلاین استاد سلام استفاده کنید استاد سلام با داشتن کلا س های آنلاین در حوزه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوص زبان انگلیسی ، تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی فتوشاپ گامی نو در این عرصه برداشته است . 

مزایای استفاده از یادگیری آنلاین: آموزش بدون ترک خانه!!!

هر انچه که میخواهید را یاد بگیرید:
 شما میتواند درس ها و هنرهایی که همیشه آرزو داشته اید را  یاد بگیرید بدون اینکه نیاز باشد محل زندگی و یا شهر خود را ترک کنید و یا حتی 4 سال از عمر خود را در دانشگاه ها و آموزشگاه ها به روش سنتی بگذرانید .

  1. راحت تر هستید :
     نشستن روی صندلی های سخت و کمر درد پایان روز را دیگر فراموش کنید. دیگر نیازی نیست صبح زود به کلاس بروید و ساعت های طولانی را در ترافیک بمانید . به راحتی در خانه می توانید یادگیری را شروع کنید .
  2. دوره های آنلاین یک نکته مثبت در رزومه شما است :
     مدیران به دنبال کارمندانی هستند که همیشه مشتاق فراگیری میباشند و مهارت های جدید را می آموزند که باعث ارتقای شغلی آنها میشود . اینکه فردی به صورت آنلاین و خودجوش یادگیری را شروع میکند از نکات مثبت شخصیتی فرد میباشد .
  3. هزینه های پایین تر :
     واقعیت این است که آموزش های آنلاین ارزان تر هستند نسبت به آموزش های سنتی و این خود یکی از عوامل مهم است برای استفاده از آموزش های آنلاین میباشد.
  4. زمان شروع آموزش: 
    در آموزش آنلاین نیازی نیست شما منتظر باشید دوره جدیدی در زمان خاصی شروع شود . شما هر لحظه که تمایل داشته باشید میتوانید شروع به یادگیری کنید بدون محدودیت در زمان و مکان .


شما در استاد سلام میتواند با اساتیدی که تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوص زبان انگلیسی ، تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی فتوشاپ و دیگر تدریس های که انجام میدهند،با آنها کلاس مجازی و یادگیری آنلاین داشته باشید و هر زمان که خواستیدیادگیری را آغاز کنید.