مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

معلم خصوصی در هر کجای ایران اما نزدیک به خود را بیابید
مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

معلم خصوصی در هر کجای ایران اما نزدیک به خود را بیابید

اردو مطالعاتی نوروز99

اردوی مطالعاتی نوروز، فرصت طلایی شما برای پیشرفت،تثبیت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف!

اردو مطالعاتی نوروز99

چرا پیشنهاد ما برای اردوی مطالعاتی نوروز 99 با استادسلام بودن است؟

چرا عید و تعطیلات عید آن قدر اهمیت دارد و از آن به عنوان دوران طلایی نام برده می شود؟

چون در این زمان ها به دلایل مختلف، اغلب داوطلبان درس نمی خوانند و اگر داوطلبی در این زمان تلاش کند از سایرین به شدت جلو می افتد و نه تنها عقب افتادگی های خود را جبران می کند بلکه می تواند رتبه ی بسیار خوبی نیز در کنکور با معدل خوبی در امتحانات نهایی سال سوم بدست آورد. برای همین به این دوران، دوران طلایی گفته می شود. تعطیلات ظاهرا دوهفته ای و در اصل چهار هفته ای عید نوروز به دلایل زیر خیلی مهم است:
  • به کنکور و امتحانات نهایی خیلی نزدیک شده اید.(حدود 2 ماه) و خود این انگیزه ی بالاتری ایجاد می کند برای تلاش و کوشش(نزدیک شدن به هدف)
  • کلاس های مدرسه و آموزشگاه و فشار دبیران و مشاوران حذف می شود.
  • نه ماه تجربه ی درس خواندن، آزمون دادن(چه خوب چه بد)، دفتر برنامه ریزی(تکمیل کردن یا تکمیل نکردن)، تست زدن و نزدن دارید و با این تجربه خیلی بهتر می شود کار کرد.
چرا اردوی مطالعاتی نوروزی؟

اردو مطالعاتی چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید 

درباره یوگا و فواید آن چه میدانید

درباره یوگا و فواید آن چه میدانید

یوگا فعالیتی جسمی و روحی همزمان است که از هند باستان سرچشمه گرفته است سابقه ای بالغ بر 5000 سال.واژه یوگا از زبان سانسکریت به معنی اتحاد و هماهنگی بدن و ذهن است که با ترکیب تکنیک درست تنفس حالت بدن و آرامش ذهن تشکیل شده. امروزه در سراسر جهان ورزش یوگا از محبوبیت بالایی برخوردار است و مربی یوگا خوب بسیاری در این زمینه تعلیم دیده اند.

پزشگان یوگا به دو دسته یوگس و یوگینی تقسیم میشوند. یوگس پزشکان یوگا آقا و یوگینی پزشکان یوگا خانوم را شامل میشوند. یوگی ها اطلاعات و دانش خود را به شاگردانشان منتقل کردند و باعث محبوبیت جهانی و پیشرفت روز افزون این علم شدند.

یک نکته بسیار مهم این بود که هدف پیروان سنت یوگی تناسب اندام نبود بلکه تمرکز ذهن و روش های درست تنفس دغدغه اصلی آنها بود.این سنت در اواخر قرن 19 محبوبیت زیادی را به دست آورد.

با تشخیص سازمان ملل متحد 21 ژوئن را به عنوان روز جهانی یوگا اعلام شده است.

نماد یوگا در انتقال مفاهیم اغلب یک درخت با ریشه ,تنه ,شاخه ,شکوفه ها و میوه است. هر شاخه یوگا نشان دهنده بخش و مجموعه ای متفاوت است

برای ادامه مطلب در اینجا همراه ما باشید



برای ادامه مطلب در اینجا همراه ما باشید

چگونه یک آموزشگاه موفق و پردرآمد داشته باشیم؟

چگونه یک آموزشگاه موفق و پردرآمد داشته باشیم؟


تعداد زیاد مدیران آموزشگاه هایی که برای معرفی خود به سراغ سایت های آموزشی رفته اند روز به روز بیشتر شده است. از این رو برآن شدیم تا برای بهتر شدن شرایط آموزشگاه ها و معرفی بهترین های این حرفه در کنارشان باشیم. در این مقاله راهکارهای کاربردی را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا با استفاده از آن ها متمایزتر شوید و در کارتان بهترین باشید

برای پاسخ به سوال

چگونه یک آموزشگاه موفق و پردرآمد داشته باشیم ؟

با دو سوال اساسی روبرو هستیم که به تفضیل برایتان توضیح خواهیم داد:

چگونه مشتری زیاد داشته باشیم :

یکی از فاکتورهای مهم موفق شدن در هرکاری داشتن یک برای آن کار و فعالیت است. در بازار داغ اما پر رقیب امروزی تکرار کردن شعارهای تبلیغاتی برای جلب مشتری دیگر بی نتیجه است زیرا مشتری های باهوش خیلی زود متوجه تو خالی بودن برخی از آن ها می شوند و از دست می روند.


برای ادامه مطلب اینجا همراه ما باشید