مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

معلم خصوصی در هر کجای ایران اما نزدیک به خود را بیابید
مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

مرجع تدریس خصوصی برای همه مهارت ها و رشته ها در هر کجای ایران

معلم خصوصی در هر کجای ایران اما نزدیک به خود را بیابید

برای استادهای استاد سلام که تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان می کنند


ما مرتب به استادها گوشزد می کنیم که یک رمز موفقیت آنها در سایت ما برای داشتن بازدید بیشتر برای پیدا شدن از موتور جستجوی گوگل این هست که کمی درباره روش تدریسشان در بلاگ بنویسند اینجا همه چیز برای بالا رفتن از نردبان برای رسیدن به شاگردهای زیاد فراهمه شمایی که معلم خصوصی ریاضی اول دبیرستان هستی و تدریس خصوصی ریاضی اول دبیرستان می کنید، شمایی که معلم خصوصی ریاضی دوم دبیرستان هستی و تدریس خصوصی ریاضی دوم دبیرستان می کنید، شمایی که معلم خصوصی ریاضی سوم دبیرستان هستی و تدریس خصوصی ریاضی سوم دبیرستان می کنید اگر علاقه مند هستید در جواب جستجو های گوگل صفحه خود شما مستقیم در نتایج بالا باشه برای پیدا شدن در راسته جستجوی استادهای خوب  کمی هم خودتان از روشهای تدریستان در تدریس خصوصی ریاضی مقطع دبیرستان برای شاگردان بنویسید تا هم شما را بیشتر بشناسند و با آگاهی بهتر تصمیم بگیرند و هم خودتان به برتر شدن خودتان کمک کنی، ما گاهی در افکارمان متصور این هستیم که می توانیم بهترین باشیم و به عنوان بهترین پیدا شویم اما برای این راه فقط تصوراتمان را خوب پیش می بریم، این عالیست، اما کار کوچک دیگری هم هست به نام تلاش فراوان برای بهتر دیده شدن

تدریس خصوصی ریاضی

همه جا اعلام کنید که شما مدرس ریاضی اول دبیرستان هستید و تدریس خصوصی ریاضی اول دبیرستان را با روش از پیش تعیین شده و با تکنولوژی برتر آموزشی با اعلام نتایج موفق پیش می برید یا به همه در همین بلاگ ها بگویید که شما مدرس ریاضی دوم دبیرستان هستید و تدریس خصوصی ریاضی دوم دبیرستان را با روش از پیش تعیین شده و با تکنولوژی برتر آموزشی با اعلام نتایج موفق پیش می برید و با این ابزار که راحت در دسترس عموم قرار دارید مثل استاد سلام بنویسید که شما مدرس ریاضی سوم دبیرستان هستید و تدریس خصوصی ریاضی سوم دبیرستان را با روش از پیش تعیین شده و با تکنولوژی برتر آموزشی با اعلام نتایج موفق پیش می برید.

باز هم این راهنمایی به شما برای نتیجه بهترین

6 انتظار که معلمان از والدین دارند

اسلاید شو زیر که از سایت استاد سلام مرجع تدریس خصوصی برای شما آماده شده است را با لذت ببینید شاید بشود روی شما تاثیر گذاشت که از هر لحظه کودک در حال آموزش از شماست.
با کارهایی که برای پیشرفت عملیاتی آموزشی باید انجام دهید آشنا شوید

در این اسلاید ها کمی با تامل بیشتر برای وظایفی که برای فرزندتان ، خود شما بدوش دارید فکر کنید.

کودکان ما برای بهتر بودن باید والدین بهتری را الگو قرار دهند برای آموزش به کودکان باید ابتدا به آنها نشان دهید که خودتان به آموزش علاقه مندید.این اسلایدها را ببینید:

آموزش والدین به کودک 

اسلاید کمک والدین به آموزش کودکان

اگر علاقه مند هستید فرزندتان کتابخوان شود

توصیه های کلیدی برای کمک به کودکان در ابتدای مسیر مطالعه

والدین کودکانی که تازه مطالعه را آغاز کرده اند، با توجه به اینکه دیگر فرزندشان فقط شنونده متون نیست و در ابتدای راه کتاب خوانی قرار گرفته، احساس خوشایندی دارند اما معمولا نمی دانند چطور برای مطالعه بهتر و درک مطلب به آنها کمک کنند. پدر و مادرها نمی خواهند از نظر فرزندشان ایرادگیر و منتقد جلوه کنند.
لیندا بوش، استاد داولینگ کالج در اوکادل نیویورک راهکارهایی را در این رابطه ارایه کرده که بهتر است آنها را خوب به خاطر بسپارید و دفعه بعد که قصد دارید با فرزندتان کتاب بخوانید آنها را به کار ببندید:
کتابخوانی کودکان
- تصحیح اشتباهات
وقتی کودک سعی می کند تا یک جمله را ادا و درک کند به جای اینکه فورا مداخله و به او کمک کنید، این سوالات مهم را بپرسید:
این به نظرت درست است؟
این به نظرت معنی دارد؟
این پرسش ها به کودک کمک می کند تا مفهوم سازی کند و در نهایت در به کار بستن راهکارهای خواندن و مطالعه مستقل شود. اگر همچنان کودک شما موفق به درک جمله نشده بود حتی می توانید ازاو بپرسید: در اینجا چه چیزی با معنا به نظر می رسد؟
مثلا اگر در حال یادگیری زبان فرانسه هستید با کودک خود تمام مفاهیمی را که معلم خصوصی فرانسه او می گوید با فرزندتان در قالب پرسش و پاسخ صحبت کنید خودتان در رفت و آمد و پیاده روی ها همین تدریس خصوصی فرانسه را پیش ببرید تا او در هر حال فکر کردن را بیاموزد و استفاده از زمان را یاد بگیرد.
اگر مشکل کودک به تلفظ صحیح کلمه مربوط می شود صبر کنید تا از شما درباره آن بپرسد و آنچه خیلی اهمیت دارد این است که از او بپرسید : فکر می کنی این چه کلمه ای است؟ یا اینکه بگویید: فکر می کنی شبیه چه کلمه ای باشد؟
تصاویر کتاب هم در این خصوص خیلی مفید هستند.  صحبت درباره تصاویر، حدس زدن درباره اینکه بعد چه اتفاقی میفتد، درک احساسات شخصیت ها همگی به کودک کمک می کند تا مفهوم سازی کرده و داستان را بفهمد.
- سوال و جواب های بی ربط
اظهار نظرها  و سوالات بی ربطی که با متن کتاب فاصله دارد برای والدین خوشایند نیست اما بهتر است وقتی کودکتان این کار را می کند به آن احترام بگذارید و پاسخ دهید. این سوالات و اظهار نظرها در واقع به شما نشان می دهند فرزندتان در حال برقراری تعامل با متن است!
- مشکل در درک مفهوم
اگر به نظر می رسد کودک داستان یا بخشی از آن را نمی فهمد، ممکن است راه حل آن ارایه سوژه ها و اطلاعات جدید باشد. ممکن است که کودک شما واقعا علاقمند باشد داستان های هری پاتر را دنبال کند اما هنوز در سطحی نباشد که قادر به خواندن کامل و درک آن باشد. یا ممکن است داستانی درباره بیسبال را انتخاب کرده باشد فقط به این دلیل که دوستانش درباره این ورزش حرف می زنند  اما خودش به داستان های علمی تخیلی علاقمند باشد. آموزگاران و مدرسان  ممکن است بتوانند پیشنهادات خوبی را درباره کتاب های مناسب سن و سال و یا مورد علاقه کودکتان ارایه دهند.
خوبست عضو کانون شوند و کتاب های مناسب سن خود را دریافت کنند، یا با معلم های متخصص کودک مشورت کنید.
در عین حال ممکن است مشکل درک مفهوم به نداشتن اطلاعات پیش زمینه مربوط شود یا این که کودک قادر به ادای کلمات باشد اما نتواند آنها را در ذهن خود کنار هم قرار داده و مفهوم کلی را درک کند. از کودکتان بپرسید به چه چیزی علاقه دارد و متونی مرتبط با علاقه او را در اختیارش قرار دهید اگر باز هم مشکل حل نشد از مسوولین مدرسه کمک بگیرید.
- ترغیب به مطالعه
حالا که دیگر فرزندتان به شما نیازی ندارد تا برایش کتاب بخوانید، آیا هنوز در بخش کتاب خوانی زندگی او نقشی دارید؟
بله! برای بچه ای که در حال بزرگ شدن است مهم است که زمانی را برای بلند خواندن یک کتاب برای یکی از والدین صرف کند در عین حال برای والدین هم مهم است که زمانی را برای کتاب خواندن با صدای بلند برای فرزندشان اختصاص دهند.
ادای صحیح کلمات، رعایت نقطه گذاری ها و ... نیازمند بلند خوانی است.
در عین حال والدین با این روش ها می توانند به ترغیب کودک به مطالعه کمک کنند: ارایه مجلات ، روزنامه ها ، و دیگر موضوعات خواندنی در خانه ، پرسش از کودک درباره اینکه در مدرسه چه چیزهایی می خواند، همراهی با او در خواندن تابلوهای راهنمایی رانندگی برای تعلیم رانندگی  ، برچسب های روی بسته های مواد غذایی، منوهای رستوران ها، بردن کودک به کتابخانه طبق یک برنامه ریزی همیشگی.
اما شاید بهترین راه تاثیر گذاری والدین بر کودک در زمینه کتاب خوانی این باشد که خودشان با مطالعه کتاب الگوی فرزندشان شوند.
برای اینکه بعد ها فرزندتان علاقه مند باشد که درس بخواند و به مطالعه هر گونه کتاب علاقه مند باشد خوبست او را به خود خوانی عادت دهید تا با چند جلسه تدریس خصوصی مشکلات اصلیش حل شود و در مثلا تدریس خصوصی زبان فقط به او سر فصل ها را بگویند در تدریس خصوصی عربی، معلم خصوصی عربی  فقط به او نحوه مطالعه این درس را بگویند برای تدریس خصوصی ریاضی فقط بداند کلاس رفع اشکال ریاضی را دارد و احتیاج به این نباشد در تدریس خصوصی فیزیک معلم او تمام کتاب را برایش بخواند بلکه خود او علاقه مند به یاد گیری باشد و احتیاج باشد که مسیر را فقط به او نشان دهند.
اگر شما عاشق کتاب و کشف دنیا باشید فرزندتان هم همینطور خواهد بود.
کتابخوانی کودکان
  دانلود فابل مقاله  

عربی در دبیرستان

من که اینطور یادمه از دوران مدرسه که درس عربی برای همه معمولا سخت بود اما همیشه برای این زبان معلم های دوست داشتنی داشتم البته من درس عربیم اصلا بد نبود شاید آنقدر مادرم در منزل برای همه لغات می رفت سراغ ریشه آنها، که بیشتر آنها هم عربی بود خلاصه این که من مشکلی نداشتم اما خیلی می دیدم تو دوستان و همکلاسی ها که معمولا با درس عربی و یادگیری زبان عربی مشکل داشتند لازم بود کتابهای کمک درسی بخوانند،دنبال تدریس خصوصی عربی باشند و یا معلم خصوصی عربی بگیرند همیشه هم جا انداختن اصل آموزش عربی را سخت بوده بقیه مسیر آموزشی به راحتی طی می شد. حالا برای پیدا کردن معلم تدریس خصوصی عربی باز هم پیشنهاد ما سایت استاد سلام هستش .

در سایت استاد سلام استاد هایی خیلی حرفه ای تر از آنکه فقط برای مدرسه درس بدهند هم هست برای شمایی که می خواهید با کشورهای عربی معامله کنید و یا برای موارد کاری در آن مناطق زندگی می کنید و بخش مهم هم داریم برای کسانی که می خواهند برای یافتن و درک حقایق قرآن علاقه مند هستند به خوبی در این زبان تسلط داشته باشند .
برای راهنمایی یادگیری زبان عربی با سایت و خودآموز هم می توانید از آموزش عربی درسایت الجزیره اقدام کنید.

تاثیر عوامل مختلف بر جریان فیزیولوژیکی یادگیری و حافظه

 یکی از این عوامل باعث ایجاد تغییرات فیزیولوژیک در حافظه استرس است که تاثیرات عمیقی روی یادگیری و حافظه دارد.
شما به عنوان معلم خصوصی خوب باید همه نکات یادگیری را فرا گیرید. اگر دانش آموز هم هستید این موارد را به معلم خصوصی ریاضی خود، به معلم خصوصی زبان خود و هر درس دیگری گاهی یاد آور شوید.
معمولا شرایط استرس‌زا مانع از آن می‌شود یادگیری کاملی در شرایط یادگیری مثل تدریس خصوصی و انواع آن از جمله تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی عربی و موارد دیگر اتفاق افتد و در زمان یادآوری از حافظه نیز استرس و اضطراب به عنوان عامل مداخله‌گر مانع بازیابی مطالب یاد گرفته می‌شود (همان چیزی که سر جلسه امتحان اتفاق می‌افتد.)
گفته می‌شود در حین استرس ترشح آدرنالین می‌تواند موجب تاثیرات متفاوتی روی یادگیری داشته باشد. در یک حد معینی از استرس که حد معینی از ترشح آدرنالین را سبب می‌شود، استرس می‌تواند موجب تقویت یادگیری شود. اما اگر استرس خیلی شدید باشد یادیگیری مهار می‌شود.

اخلاق و روحیات و شرایط شخص هم تغییرات فیزیولوژیک ایجاد می‌کند که با فرآیند یادگیری و کار حافظه مرتبط است. به عبارتی یادگیری مطالب در حالت خوشحالی حافظه را تقویت می‌کند و شخص در چنین حالتی بهتر می‌تواند خاطرات را برای خود زنده کند. تغییرات خلق و خو نیز با ترشح برخی هورمونها و تغییرات زیست شیمیایی مرتبط بوده‌اند. حتی محرومیتهای محیطی ، قرار نگرفتن در محیطی مساعد برای شکوفایی استعدادها نیز با تغییرات زیست شیمیایی در مغز گزارش شده است. یعنی افرادی که در محیطهای دارای فقر اقتصادی ، فرهنگی و کمبود امکانات برای یادگیری زندگی می‌کنند، اغلب عملکرد یادگیری پایینتری دارند. برای این عوامل نیز تغییرات فیزیولوژیک را شناسایی کرده‌اند.
البته این در شرایطی است که خود فرد بداند که در شرایط بدیستو ناراضی باشد.

برای جلوگیری از یادگیری ناقص و مطالعه بد باید موارد زیر را از خود دور کنید:

استرس : هم در فرآیند ثبت در حافظه و هم در فرآیند یادآوری از حافظه سبب نقص در کارکرد صحیح مغز میگردد. استرس مفید که باعث ترشح سطح معینی از آدرنالین در بدن می شود می تواند موجب تقویت یادگیری گردد ولی استرس بیش از حد نتیجه عکس دارد.
   شرایط محیطی نامناسب : شرایط نامناسب سبب ایجاد وضعیت روحی نامناسب گردیده که باعث ایجاد تنش در عملکر مغز شده و باعث میگردد فراآیند یادگیری مختل گردد
ناراحتی و شرایط روحی بد : حتما در شرایط ناراحتی یا غم اقدام به یادگیری نکنید چون فرآیند یادگیری مختل شده و یادگیری ناقص را در بر خواهد داشت

عوامل موثری که سبب تقویت یادگیری در مغز می شوند :

- خوشحالی و دوری از استرس
- خلق و خوی مناسب جهت مطالعه
- دوری از محرومیت های محیطی
در مقاله های بعدی به موارد مرتبط با تغذیه هم اشاره می کنیم.منتظر راهنمایی های ما برای ایجاد محیطی مناسب در تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی ریاضی،تدریس خصوصی عربی، و تدریس خصوصی زبان هر کشوری باشید.